Vliegplannen
weekend 20-21 juli in alpen?

Komende week ben ik voor werk in Zuid-Duitsland en ik zou graag het weekend erna (20-21 juli) in de alpen blijven hangen om ergens te gaan vliegen. Zijn er toevallig ergens piloten waar ik bij aan kan haken?

Ik zie trouwens dat deze site niet zo veel gebruikt lijkt te worden. Heb ik een verandering gemist en kan ik dit beter ook nog ergens anders posten?

Wie weet tot komend weekend!
Ronald

Komende week ben ik voor werk in Zuid-Duitsland en ik zou graag het weekend erna (20-21 juli) in de alpen blijven hangen om ergens te gaan vliegen. Zijn er toevallig ergens piloten waar ik bij aan kan haken? Ik zie trouwens dat deze site niet zo veel gebruikt lijkt te worden. Heb ik een verandering gemist en kan ik dit beter ook nog ergens anders posten? Wie weet tot komend weekend! Ronald

Ha Ronald.

Echt gezellig druk is het hier niet hè, maar ik zou zo ook geen algemeen ander kanaal weten. Wel weet ik dat er nu een groepje Nederlandse piloten rond Annecy vliegt, en vanaf het weekend zijn wij aan het vliegen op Sapenay. Volgens mij zijn er meer luitjes onderweg en ook in andere delen van de Alpen, wellicht wat dichterbij Zuid Duitsland. Maar wie dan en hoe te bereiken, dat weet ik ook niet zo...

Ik hoop dat je wat aansluiting vindt en lekker kunt vliegen!

Heleen

Ha Ronald. Echt gezellig druk is het hier niet hè, maar ik zou zo ook geen algemeen ander kanaal weten. Wel weet ik dat er nu een groepje Nederlandse piloten rond Annecy vliegt, en vanaf het weekend zijn wij aan het vliegen op Sapenay. Volgens mij zijn er meer luitjes onderweg en ook in andere delen van de Alpen, wellicht wat dichterbij Zuid Duitsland. Maar wie dan en hoe te bereiken, dat weet ik ook niet zo... Ik hoop dat je wat aansluiting vindt en lekker kunt vliegen! Heleen

Hoi Heleen,

Dank je wel voor je antwoord! Ik ga het morgen waarschijnlijk in Kössen proberen. Daar zijn altijd wel mensen.

Veel plezier op Sapenay!
Ronald

Hoi Heleen, Dank je wel voor je antwoord! Ik ga het morgen waarschijnlijk in Kössen proberen. Daar zijn altijd wel mensen. Veel plezier op Sapenay! Ronald
176
2
2
live voorvertoning
voer minstens in 10 karakters
WAARSCHUWING: U noemde %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien en zullen niet op de hoogte worden gebracht
Bewaren...
Bewaard
Met geselecteerd deselecteren van berichten toon geselecteerde berichten
Alle berichten onder dit berichten zullen verwijderd ?
Wachten concept ... Klik om door te gaan met bewerken
Concept verwijderen