Vliegplannen
komend weekend
Stembus resultaat: Wie gaat er naar Salland - zaterdag 10 maart
ik ga
0 stemmen
0%
ik ga niet
3 stemmen
100%
'k weet nie
0 stemmen
0%
anders (toelichten graag)
0 stemmen
0%

Zie de app op WhattsupStays up -
komend weekend lieren op Salland ??
Holadie jee - wie gaat er mee

Zie de app op WhattsupStays up - komend weekend lieren op Salland ?? Holadie jee - wie gaat er mee

Voor zo ver ik weet is het veld niet begaanbaar, in ieder geval niet voor ons. Maar, als er toch gedeltaad kan worden zou dat mooi zijn natuurlijk!

Voor zo ver ik weet is het veld niet begaanbaar, in ieder geval niet voor ons. Maar, als er toch gedeltaad kan worden zou dat mooi zijn natuurlijk!

(Zag ik toch helemaal de "antwoordknop" rechts in beeld over het hoofd ;-(
Dit onderwerp kwam nog uit de TEST-fase.
Inmiddels heeft de waarheid (realiteit) het plan/ de planning achterhaald.

(Zag ik toch helemaal de "antwoordknop" rechts in beeld over het hoofd ;-( Dit onderwerp kwam nog uit de TEST-fase. Inmiddels heeft de waarheid (realiteit) het plan/ de planning achterhaald.

't Is inderdaad soms effe zoeken, maar voor je het weet, weten we hier prima de weg ;-)
En ondertussen gaan we gewoon verder met plannen maken voor vólgend weekend, toch?

't Is inderdaad soms effe zoeken, maar voor je het weet, weten we hier prima de weg ;-) En ondertussen gaan we gewoon verder met plannen maken voor vólgend weekend, toch?
185
4
3
live voorvertoning
voer minstens in 10 karakters
WAARSCHUWING: U noemde %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien en zullen niet op de hoogte worden gebracht
Bewaren...
Bewaard
Met geselecteerd deselecteren van berichten toon geselecteerde berichten
Alle berichten onder dit berichten zullen verwijderd ?
Wachten concept ... Klik om door te gaan met bewerken
Concept verwijderen