Vrijwilligers gezocht! Op 25 januari, van ongeveer 15.30 tot 21:00 uur bij de open avond van het Veluws College in Apeldoorn.
Vorig jaar stonden Jappie en ik met een deltavlieger en een simulator op de open avond van het Veluws College, dat aandacht vroeg voor hun nieuwe lesprogramma: het Delta-onderwijs. Dat is hen zo goed bevallen dat we weer zijn uitgenodigd voor 2019. Dit jaar is de open avond op 25 januari. Die start om 17.30 uur, duurt tot een uur of 20:00. Daarna nog opruimen natuurlijk.
Het was koud vorig jaar, maar we kregen een maaltijd en werden regelmatig van thee of koffie voorzien. En van leuke gesprekken, en enthousiaste mensen in de simulator. Ik geloof niet dat we er veel piloten aan over hielden, maar veel mensen zagen voor het eerst een deltavlieger van dichtbij en dat is ook wat waard!
Vind je het leuk om een avond hieraan te besteden, meld je dan even. Er is materiaal beschikbaar (vliegers, simulator, folders), en vanuit de school in ieder geval een reiskostenvergoeding en een bedankje na afloop. Kun je pas wat later? Het lijkt mij geen enkel probleem om tijdens de inloop een deltavlieger op te bouwen, dus ook dan kun je reageren.