Vliegplannen
Slepen in Blumberg

Hallo allen,

Volgende week is het weer zover, wij gaan slepen in Blumberg. Van 23 juni tot en met 8 juli zijn wij daar aanwezig.
Mits het weer het toelaat natuurlijk.

Leren slepen is hier natuurlijk ook mogelijk (minimaal B 1 1/2), neem bij belangstelling contact op per mail of telefoon: harm.annet@planet.nl/ 06-25090854.

Blumberg ligt ongeveer 40 km zuidelijker dan onze Daidalos huis-sleep-locatie Bösingen. Wij zijn daar te gast bij de zweefvliegclub. Er zijn campingfaciliteiten, douches, wc's en een heuse kantine, waar indien gewenst elke avond voor ons wordt gekookt. Er is ook een slaapzaal aanwezig, voor degene die liever geen tent/caravan of iets dergelijks mee willen nemen.
Het veld ligt aan de oostkant van Blumberg.

Het liefst ontvangt de organisatie een deelnemerslijst. Bij belangstelling (houdt niet in dat je perse moet komen). Graag dan naam, vereniging/club, type delta, al dan niet airbandradio, telefoonnummer, noodtelefoonnummer (wie te bereiken) en of je gebruik wilt maken van de camping/slaapzaal (fliegerlager) doorgeven.

Duo-vluchten kunnen ook worden gemaakt, graag dan wel even laten weten of je dit geregeld wilt hebben.

Graag tot daar,

Annet en Harm

Hallo allen, Volgende week is het weer zover, wij gaan slepen in Blumberg. Van 23 juni tot en met 8 juli zijn wij daar aanwezig. Mits het weer het toelaat natuurlijk. Leren slepen is hier natuurlijk ook mogelijk (minimaal B 1 1/2), neem bij belangstelling contact op per mail of telefoon: harm.annet@planet.nl/ 06-25090854. Blumberg ligt ongeveer 40 km zuidelijker dan onze Daidalos huis-sleep-locatie Bösingen. Wij zijn daar te gast bij de zweefvliegclub. Er zijn campingfaciliteiten, douches, wc's en een heuse kantine, waar indien gewenst elke avond voor ons wordt gekookt. Er is ook een slaapzaal aanwezig, voor degene die liever geen tent/caravan of iets dergelijks mee willen nemen. Het veld ligt aan de oostkant van Blumberg. Het liefst ontvangt de organisatie een deelnemerslijst. Bij belangstelling (houdt niet in dat je perse moet komen). Graag dan naam, vereniging/club, type delta, al dan niet airbandradio, telefoonnummer, noodtelefoonnummer (wie te bereiken) en of je gebruik wilt maken van de camping/slaapzaal (fliegerlager) doorgeven. Duo-vluchten kunnen ook worden gemaakt, graag dan wel even laten weten of je dit geregeld wilt hebben. Graag tot daar, Annet en Harm

Ik hou Blumberg in het achterhoofd.
Bestaat er ook een mogelijkheid om er achter te komen welke Nederlanders die kant op willen komen.
De afgelopen twee jaar was er elke keer wel een clubje bekenden en daarbij praat ik toch ook wel graag in mijn eigen taal.
======> Niko

Ik hou Blumberg in het achterhoofd. Bestaat er ook een mogelijkheid om er achter te komen welke Nederlanders die kant op willen komen. De afgelopen twee jaar was er elke keer wel een clubje bekenden en daarbij praat ik toch ook wel graag in mijn eigen taal. ======> Niko

Hoi Niko,

Robert Benjamins is van plan om te komen, Otto Philipse en Adrie Bijsterbosch idem. Ronald de Bats dacht ik ook, misschien Rob vd Berge. Francois Paul komt het eerste weekend al.
Mogelijk nog meer liefhebbers.

Annet

Hoi Niko, Robert Benjamins is van plan om te komen, Otto Philipse en Adrie Bijsterbosch idem. Ronald de Bats dacht ik ook, misschien Rob vd Berge. Francois Paul komt het eerste weekend al. Mogelijk nog meer liefhebbers. Annet

Hey, leuk dat Franc jullie gevonden heeft! Doe hem de hartelijke groeten :-)

Hey, leuk dat Franc jullie gevonden heeft! Doe hem de hartelijke groeten :-)

De tweede sleepweek in Blumberg staat er bijna aan te komen. De eerste week zijn er al mooie vluchten gemaakt.
Er is nog plek voor piloten die eens in deze mooie omgeving willen vliegen/thermieken en ook voor piloten, die nog een sleepaantekening willen halen.
De sfeer is erg plezierig en er wordt 's avonds heerlijk voor ons allemaal gekookt(niet verplicht natuurlijk).

Laat maar weten of je nog langs wilt komen.

M.v.g. Annet

De tweede sleepweek in Blumberg staat er bijna aan te komen. De eerste week zijn er al mooie vluchten gemaakt. Er is nog plek voor piloten die eens in deze mooie omgeving willen vliegen/thermieken en ook voor piloten, die nog een sleepaantekening willen halen. De sfeer is erg plezierig en er wordt 's avonds heerlijk voor ons allemaal gekookt(niet verplicht natuurlijk). Laat maar weten of je nog langs wilt komen. M.v.g. Annet

Een update is altijd welkom.
Het klinkt uitnodigend.
Ik kom morgen die kant op.
Groet ====> Niko

Een update is altijd welkom. Het klinkt uitnodigend. Ik kom morgen die kant op. Groet ====> Niko
140
5
3
live voorvertoning
voer minstens in 10 karakters
WAARSCHUWING: U noemde %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien en zullen niet op de hoogte worden gebracht
Bewaren...
Bewaard
Met geselecteerd deselecteren van berichten toon geselecteerde berichten
Alle berichten onder dit berichten zullen verwijderd ?
Wachten concept ... Klik om door te gaan met bewerken
Concept verwijderen