Vliegplannen
Sapenay

Op 2 juni rijden wij voor een week richting Col de Sapenay, en de vlieger gaat mee.
Zijn er nog meer die die kant uitgaan, kunnen we mischien wat afspreken,als daar behoefte aan is.

Op 2 juni rijden wij voor een week richting Col de Sapenay, en de vlieger gaat mee. Zijn er nog meer die die kant uitgaan, kunnen we mischien wat afspreken,als daar behoefte aan is.

Hoi Jaap!

Lijkt me leuk ook eens met je in de bergen te gaan vliegen! ik kijk even of het met andere vliegplannen past. En het weer is ook van belang. Zit je aan deze locatie vast? Of houdt je andere opties open als de weersvoorspellingen niet zo enthousiast zijn als wij?

Groet,

Rens

Hoi Jaap! Lijkt me leuk ook eens met je in de bergen te gaan vliegen! ik kijk even of het met andere vliegplannen past. En het weer is ook van belang. Zit je aan deze locatie vast? Of houdt je andere opties open als de weersvoorspellingen niet zo enthousiast zijn als wij? Groet, Rens
155
1
2
live voorvertoning
voer minstens in 10 karakters
WAARSCHUWING: U noemde %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien en zullen niet op de hoogte worden gebracht
Bewaren...
Bewaard
Met geselecteerd deselecteren van berichten toon geselecteerde berichten
Alle berichten onder dit berichten zullen verwijderd ?
Wachten concept ... Klik om door te gaan met bewerken
Concept verwijderen