Overig
Duo vlucht met kinderen

Weet iemand of er een duo piloot in Nederland is die wel eens met kinderen vliegt? Ik zag dat een moeder voor haar zoontje van 7, die geobserveerd door deltavliegen, op zoek is naar mogelijkheden.

Volgens mij zijn er geen restricties in de regelgeving. Met slepen zal de lengte ook niet meespelen? Een geschikt harnas is de moeilijkheid lijkt me?

Weet iemand of er een duo piloot in Nederland is die wel eens met kinderen vliegt? Ik zag dat een moeder voor haar zoontje van 7, die geobserveerd door deltavliegen, op zoek is naar mogelijkheden. Volgens mij zijn er geen restricties in de regelgeving. Met slepen zal de lengte ook niet meespelen? Een geschikt harnas is de moeilijkheid lijkt me?

Volgens mij had Heleen een harnas(je) geregeld voor Robér'ts zoontje.

Volgens mij had Heleen een harnas(je) geregeld voor Robér'ts zoontje.

Klopt, Robert heeft nu een kinderharnas, dat gaat geloof ik tot 1m14 ongeveer. Voor grotere kinderen kom je al gauw bij een 'gewoon' stirrup- of kniehangerharnas uit. Liefst hebben ze dan ook al een beetje heupen.

Johan Goris (Belgisch duo-piloot) vliegt volgens mij ook wel eens met kinderen. Ik weet niet wat voor materiaal hij daarvoor heeft.

Zou tof zijn als het lukt Rens!

Klopt, Robert heeft nu een kinderharnas, dat gaat geloof ik tot 1m14 ongeveer. Voor grotere kinderen kom je al gauw bij een 'gewoon' stirrup- of kniehangerharnas uit. Liefst hebben ze dan ook al een beetje heupen. Johan Goris (Belgisch duo-piloot) vliegt volgens mij ook wel eens met kinderen. Ik weet niet wat voor materiaal hij daarvoor heeft. Zou tof zijn als het lukt Rens!

Hoi Rens.

André Disselhorst vliegt met Yan al vanaf dat die zich kan herinneren. Misschien heeft hij ook wel een klein harnasje. Als die 7-jarige daar in past mag hij vast wel met André mee. We zijn van 29 april t/m 6 mei in Greifenburg.

Groeten van Frans.

Hoi Rens. André Disselhorst vliegt met Yan al vanaf dat die zich kan herinneren. Misschien heeft hij ook wel een klein harnasje. Als die 7-jarige daar in past mag hij vast wel met André mee. We zijn van 29 april t/m 6 mei in Greifenburg. Groeten van Frans.
180
3
6
live voorvertoning
voer minstens in 10 karakters
WAARSCHUWING: U noemde %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien en zullen niet op de hoogte worden gebracht
Bewaren...
Bewaard
Met geselecteerd deselecteren van berichten toon geselecteerde berichten
Alle berichten onder dit berichten zullen verwijderd ?
Wachten concept ... Klik om door te gaan met bewerken
Concept verwijderen