Overig
Meldingen van de Deltachat

Ik kan geen instellingen bewerken zoals meldingen per mail bij nieuwe berichten. Heb ik daar alleen last van? Doe ik iets verkeerd dat ik de voorkeuren niet aan kan passen?

Ik kan geen instellingen bewerken zoals meldingen per mail bij nieuwe berichten. Heb ik daar alleen last van? Doe ik iets verkeerd dat ik de voorkeuren niet aan kan passen?

Ik heb in voorkeuren "real time meldingen" aangezet, maar als ik opnieuw naar voorkeuren ga staan ze weer uit. Ik krijg ook geen meldingen....????

Ik heb in voorkeuren "real time meldingen" aangezet, maar als ik opnieuw naar voorkeuren ga staan ze weer uit. Ik krijg ook geen meldingen....????

ik heb volgens mij alles aangezet, maar ik krijg ook geen real time meldingen .. ik heb nu wel net twee emails gekregen dat er een nieuw bericht was hier :-)

ik heb volgens mij alles aangezet, maar ik krijg ook geen real time meldingen .. ik heb nu wel net twee emails gekregen dat er een nieuw bericht was hier :-)
gewijzigd Mar 14 '18 op 8:06 pm

Het lukt mij ook niet, noch op telefoon, tablet of PC. Sander, HELP!

Het lukt mij ook niet, noch op telefoon, tablet of PC. Sander, HELP!

Ik krijg ook nog altijd niks.
Ben wat wezen rotzooien in de instellingen, als t werkt laat ik t horen!

Cheers

De Dr

Ik krijg ook nog altijd niks. Ben wat wezen rotzooien in de instellingen, als t werkt laat ik t horen! Cheers De Dr

Hoi Sander. Ik heb het op telefoon, tablet en PC geprobeerd, maar als ik de instellingen in mijn profiel aanpas en opsla zoals in de FAQ's aangegeven en ik ga eruit en er weer in dan staan "Real-time" meldingen en "Bureaublad meldingen" weer uit. Ik krijg ze ook niet.

Een instelling om per categorie alle meldingen te krijgen bestaat helemaal niet. Als ik iets gemist heb hoor ik het graag, maar het is er gewoon niet.

IK vind dit essentieel voor de werking van de deltachat, daarom blijf ik hierover doorvragen. Zonder dit zien mensen alleen berichten als ze actief op zoek gaan, terwijl de "oude" deltachat juist vanzelf via email iedereen bereikte. Het zou een groot verlies zijn als dit niet te realiseren is en voor mij zelfs een reden om een ander programma te kiezen.

Ik hoor graag van je.

Hoi Sander. Ik heb het op telefoon, tablet en PC geprobeerd, maar als ik de instellingen in mijn profiel aanpas en opsla zoals in de FAQ's aangegeven en ik ga eruit en er weer in dan staan "Real-time" meldingen en "Bureaublad meldingen" weer uit. Ik krijg ze ook niet. Een instelling om per categorie alle meldingen te krijgen bestaat helemaal niet. Als ik iets gemist heb hoor ik het graag, maar het is er gewoon niet. IK vind dit essentieel voor de werking van de deltachat, daarom blijf ik hierover doorvragen. Zonder dit zien mensen alleen berichten als ze actief op zoek gaan, terwijl de "oude" deltachat juist vanzelf via email iedereen bereikte. Het zou een groot verlies zijn als dit niet te realiseren is en voor mij zelfs een reden om een ander programma te kiezen. Ik hoor graag van je.

Hoi Otto en anderen,

Na wat gedoe heb ik t gevonden.

• log jezelf in.
  • klik op het blauwe Deltachat woordje links bovenin je scherm.
  • nu opent algemene pagina, zie rechts opsomming categorieen.
  • klik op een categorie en kies meldingsniveau 3.
  • herhaal voor elke gewenste categorie.

En ook: voor je profiel-instellingen is er die aparte 'pagina'. Als je daar iets wijzigt in je profiel of instellingen vooral niet vergeten om weer terug naar bovenin je profielpagina te gaan om de wijzigingen op te slaan voordat je teruggaat naar algemeen.

Cheers!

Aernout

Hoi Otto en anderen, Na wat gedoe heb ik t gevonden. - log jezelf in. - klik op het blauwe Deltachat woordje links bovenin je scherm. - nu opent algemene pagina, zie rechts opsomming categorieen. - klik op een categorie en kies meldingsniveau 3. - herhaal voor elke gewenste categorie. En ook: voor je profiel-instellingen is er die aparte 'pagina'. Als je daar iets wijzigt in je profiel of instellingen vooral niet vergeten om weer terug naar bovenin je profielpagina te gaan om de wijzigingen op te slaan voordat je teruggaat naar algemeen. Cheers! Aernout
gewijzigd Apr 2 '18 op 12:12 pm

Ik had al iets eerder gevonden hoe alles op 3 te zetten, maar .. Toch gaat het niet helemaal goed met die meldingen. Over het antwoord van Aernout in dit topic kreeg ik geen bericht .. over het antwoord van Otto kreeg ik 2x de melding dat Jaap iets had geschreven .. zie onderstaand de melding die ik dus 2x ontving:

--
Hoi,

Jaap Bambacht heeft geantwoord op het onderwerp: Meldingen van de Deltachat

Top! Dankjewel Aernout. DAAR had ik niet gezocht...

Je kunt het antwoord zien op de volgende url
https://www.deltachat.nl/index.php?u=/topic/17/meldingen-van-de-deltachat/post-53/#post-53

Met vriendelijke groet,
Deltachat team

Ik had al iets eerder gevonden hoe alles op 3 te zetten, maar .. Toch gaat het niet helemaal goed met die meldingen. Over het antwoord van Aernout in dit topic kreeg ik geen bericht .. over het antwoord van Otto kreeg ik 2x de melding dat Jaap iets had geschreven .. zie onderstaand de melding die ik dus 2x ontving: -- Hoi, Jaap Bambacht heeft geantwoord op het onderwerp: Meldingen van de Deltachat ---- Top! Dankjewel Aernout. DAAR had ik niet gezocht... ---- Je kunt het antwoord zien op de volgende url https://www.deltachat.nl/index.php?u=/topic/17/meldingen-van-de-deltachat/post-53/#post-53 Met vriendelijke groet, Deltachat team

Knap dat je dat knopje links boven hebt ontdekt Aernout, ik vond het nogal verscholen zitten....

Knap dat je dat knopje links boven hebt ontdekt Aernout, ik vond het nogal verscholen zitten....

Hoi Sander. Hoe kan het dat ik las "Jaap Bambacht" wordt aangemerkt in de meldingen?

Hoi Sander. Hoe kan het dat ik las "Jaap Bambacht" wordt aangemerkt in de meldingen?
290
13
7
live voorvertoning
voer minstens in 10 karakters
WAARSCHUWING: U noemde %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien en zullen niet op de hoogte worden gebracht
Bewaren...
Bewaard
Met geselecteerd deselecteren van berichten toon geselecteerde berichten
Alle berichten onder dit berichten zullen verwijderd ?
Wachten concept ... Klik om door te gaan met bewerken
Concept verwijderen